BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kalau saye jadi p0k0k....

Friday, April 16, 2010

saye nanak tua....!!!






aku : Hai. Nama awak siapa?

Murid: Umad Ejairi Iman (Muhamad Ezairil Aiman)

aku : Umur awak berapa tahun, Aiman?

Murid: Nam. (sambil menunjuk 5 jari) Kakak ni siapa?

aku : Saya Cikgu Anis. Panggil cikgu sahaja pun boleh.

Murid: Nanakya. Nak panggiy kakak judak.

aku: Tak boleh. Nanti cikgu awak marah…

Murid: Aya… Tak takut pun.

aku: Awak selalu suka buat apa?

Murid: mukis.

aku: Aiman, nanti awak dah besar nak jadi apa?

Murid : Ayaa. Kita nanak tua.. kita nak muda je....!!!

aku: Oh, bukan camtu. Maksud cikgu, cita-cita kamu?

Murid: Shaye nak jadi Yotomen Komos. Yotomen komos yawan yaksakshe ne meyah.

aku: Hah? Ape itu aiman? Cikgu tak pernah dengar pun cita-cita macam itu?

Murid: Ish budak nih.. Yotomen komos tu yotomen yang yawan yaksakshe ne meyah.

aku: Oh.. ya..? Nanti dah besar nak jadi Ultraman warne apa tadi?

Murid: Warna tu.. (sambil tunjuk warna merah).

aku : Oh, warna merah? Betul awak nak lawan rasaksa? Cuba cerita pada cikgu.

Murid: Yek Gabo Yu.... (kalau teror, tafsir ah pe budak ni ckp...)

aku: Ha, lepas itu?

Murid: -tidak menjawab- (tetapi membuat aksi tgh berlawan dengan
musuh)

aku: Oh, siapa name musuh Ultraman?

Murid: Yotomen komos, gan yawan yaksashe tu yawan yotomen gan ia gune koshe ye.
Ia ompat, ia tejon. Tapi tak mati ya..Pashtu ia ucap yotomen komoss...!
pastu ia terbang ah~ (adeh... translate ar sendiri) hahah :D

aku: Dia ada sayap ke?

Murid: Ia ne de sayap...!!! macam ni je (smbil wat aksi mengangkat tangan ala
Ultaman)_mcm nk marah aku jek_

aku: Kenapa awak suka Ultraman? Ultraman kan xde rambut..?

Murid: Tapi saye cuke Yotomen....

aku: hahah Aiman, yelah2... hah, cuba ikut cikgu cakap nih “i love u, teacher...”

Murid : I les u chicer.. good morning..

aku : ok la, terima kasih ye Aiman Kecil...

Murid : shame2..Tata ciku..



video

0 comments: